(P) | Przystanek: |
(przy DP 3336W, za skrzyżowaniem z DP 3501W) |
|||||||||||||||
Kierunek: |
|
TRASA: | PRZYTYK-ZACHĘTA > (Jabłonna-Kolonia > Jabłonna > Wrzos > Potkanna-Bytek Podkański > Potkanna > Potkanna-Kolonia > Ostrołęka > Potkanna-Kolonia > Potkanna > Domaniów-Zagóra > Domaniów > Wólka Domaniowska-Nowy Młyn > Głogów-Konary > Młódnice-Kolonia > Młódnice > Krzyszkowice > Oblas) > Przytyk-Piaski > Przytyk > Przytyk-Zachęta > PRZYTYK-ZACHĘTA | ||||||||||||||
poprzedni | następny | ||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Dziś obowiązuje rozkład powszedni. | |||||||||||||||||
Dni robocze | |||||||||||||||||
6:12 | B*D | 7:02 | ** | 7:37 | NDRZ | 8:37 | ** | ||||||||||
16:32 | NR | ||||||||||||||||
18:04 | NRB | ||||||||||||||||
B - kurs stałą trasą tylko do przystanku Przytyk - Piaski (Radomska / Targowa), zatoka autobusowa w kierunku Radomia.
N - kurs przez Wólkę Domaniowską - Nowy Młyn, Głogów - Konary, Młódnice, Krzyszkowice, Oblas [Przytycką], Oblas - Rybaczówkę [Przytycką], Oblas [Przytycką], z powrotem do Przytyka przez Przytyk - Piaski (Targową, Radomską), Przytyk (Radomską, Warszawską), Przytyk Zachętę (Zachętę, rondo ks. Lipińskiego, Zachętę) do pętli PRZYTYK - ZACHĘTA. ND - kurs przez Wólkę Domaniowską - Nowy Młyn, Głogów - Konary, Młódnice, Krzyszkowice, Oblas [Przytycką], Oblas - Rybaczówkę [Przytycką], Oblas [Przytycką], Przytyk - Piaski (Targową, Radomską) i dalej do Radomia. R - kurs okrężny. Z - kurs zjazdowy. D - kurs skomunikowany z kursem okrężnym linii P: Radom - Zakrzew - PRZYTYK - ZACHĘTA - GOSZCZEWICE - Ostrołęka - Przytyk - Zakrzew - Radom. * przesiadka na przystanku Przytyk - Piaski (Radomska / Targowa). ** kurs do WÓLKI DOMANIOWSKIEJ.
brygadę obsługuje BUS brygadę obsługuje autobus klasy mini pogrubienie - autobus niskopodłogowy (LF-R)* *LF-R - low floor reverse - niska podłoga w tylnych drzwiach W dni robocze, wolne od nauki szkolnej, autobusy linii P nie wykonują kursów na trasach wariantowych. Przewoźnik: Usługi Przewozowe Osób Janusz Walkiewicz Rozkład jazdy ważny od 15 marca 2024 r. |